Banka Sanal POS Ücretleri

Yeni bir e-ticaret firması kurmak veya online tahsilat sistemi kullanmak, kulağa hoş gelir fakat olabildiğince uğraştıran bir eylemdir. Online Tahsilat sistemi kuranların en çok merak ettikleri konuların başında banka sanal POS ücretleri gelmektedir. Böyle bir eyleme girişmeden önce yani e-ticaret firması kurmadan; her işlem en ince ayrıntısına kadar düşünülmeli ve ona göre planlama yapılmalıdır. Banka arayışı da bu planın en önemli parçalarından biridir.

Bankalar sanal POS’lara mevzuatın izin verdiği ölçüde çeşitli ücretler belirlerler. Kısacası bu ücretler, belirli bir limit dahilinde ortaya konur. Online Tahsilat yapan firmaları da bu konuda kapsamlı araştırma içine girerek kendileri hakkında en uygun bankayı bulup sanal POS hizmetlerinden ve varsa hizmetlerin getirdiği fırsatlardan yararlanmaya başlar.

 

Ödüyo İle Tüm Bankaların Sanal Posunu Kullanabilir Ve Ödüyo’nun İş Birliği İçinde Olduğu Aracı Sanal Pos Kurumlarından Avantajlı Komisyon Oranları İle Sanal Pos Sahibi Olabilirsiniz.

 

Banka Sanal POS Ücretleri Ne Kadardır?

Fiziksel mağazalarda olduğu gibi e-ticaret firmalarında da bankalara ödenen ücretler son derece büyük bir yekunu teşkil eder. Sanal POS komisyon oranları biraz göz korkutabilecek cinstendir. Bankaların alışveriş başına aldıkları komisyon oranları oldukça yüksektir ve taksit sayısı arttıkça bu oran daha da yükselmektedir. Yüksek bedele sahip ürünler, e-ticaret kapsamında değilse bu durumun işleri daha da zorlaştıracağı ortadadır.

Sanal POS hizmetleri incelendiği takdirde;

  • Tek çekimde %2,99’dan başlayıp %11’lere varan komisyon oranları göze çarpmaktadır. Küçük ve orta ölçekteki işletmeleri, bu oranlar bir hayli zorlamaktadır.
  • Sanal POS için ödenen yıllık abonelik bedeli de 600 TL ile 2000 USD aralığında değişkenlik gösterir.

Böylelikle daha e-ticaret firması açmadan başlayan zorlu süreç, daha da katılaşarak kendini göstermektedir. Bu da e-ticaret firması açmak için çeşitli girişimlerde bulunan girişimcilerin cesaretini fazlasıyla kırıcı boyutlara ulaşır. Bu nedenle, e-ticaret alanında faaliyet göstermek isteyen kişiler, girecek oldukları e-ticaret alanını öncesinde çok iyi araştırmalıdır.

E-ticaret alanında somut atılımlar gerçekleştirmek isteyen kişilerin, gelir-gider dengesini sağlıklı kurabilecekleri bir alana yönelmeleri gerekir. Aksi takdirde, ödenecek yüksek miktardaki sanal POS komisyon oranı ve ücretleri diğer giderlerle de birleştiğinde çok büyük meblağlar ortaya çıkmaktadır. E-ticaret girişimcilerinin bu meblağlarının altından kalkması ve gelir-gider dengesini kurabilmesi son derece önemlidir.

Bir cevap yazın

Your email address will not be published.

You may use these <abbr title="HyperText Markup Language">HTML</abbr> tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.