Deniz Bankası Sanal Pos Nasıl Kurulur?

Denizbank Sanal Pos başvurusu onaylandıktan sonra banka tarafından müşteriye “Mağaza Numarası”, “Kullanıcı Adı”, “Güvenlik Kodu”, “Şifre” ve
“3D Şifresi” gibi bilgilerin yer aldığı mail gelecektir. Şifre bilgisi alındıktan sonra Pos Yönetimi ekranına girmek için tüm bilgiler tamamlanmış olacaktır.
Mailde belirtilen bilgiler aşağıdaki ekran görüntüsü ve linki mevcut olan sayfaya girerek sanal pos tanım ekranına girilmiş olunur.

Sanal Pos Yönetim ekranına girdikten sonra Kullanıcı Yönetim Sistemi menüsü altında bulunan Kullanıcı Düzenleme ve Yetkilendirme alt menüsünden aşağıdaki ekran görüntüsündeki gibi bir kullanıcı oluşturulmalıdır. Oluşturulacak kullanıcının tipi Online Kullanıcı seçilmelidir.

Oluşturulan kullanıcı detayında kaydet butonuna basıldığında “Kullanıcı başarılı bir şekilde oluşturulmuştur. Kullanıcı şifresi:” gibi bir uyarı çıkar burada ekrana verilen şifrenin not alınması gerekir.

Şifre kayıt işleminden sonra Ödüyo banka tanımlama ekranından yeni bir pos ekleme yapılarak, Pos türü Denizbank seçilir. Sonrasında bankadan gelen mailde yer alan “Mağaza No” bilgisi Üye İşyeri No kısmına yazılır. Tanım ekranında yer alan 3D Key kısmına ise Kullanıcı Oluşturma sırasında kaydet denildiğinde verilen şifre yazılır.

Belirtilen tüm bu tanımlar yapılarak pos çekim işlemlerinin yapılması sağlanır. Pos tanımlama ile ilgili daha detaylı bilgi edinmek istiyorsanız Sanal Pos Tanımlama için hazırlamış olduğumuz  E-Kılavuzu inceleyebilirsiniz.

Call Now Button