Kolay Tahsilat Nasıl Yapılır?
Tahsilat ticari faaliyette bulunan şirketler için gerçekleştirdiği hizmetin karşılığını tahsil etme durumudur. Tahsilat durumunda kolay tahsilat nasıl yapılır sorusu özellikle pek çok firmanın merak ettiği bir konudur. Gecikmeli ödeme durumu günümüzde pek çok firmanın yaşadığı bir durumdur. Böyle durumlar için etkili ve kolay tahsilat yapma yöntemleri önem taşır.
Şirketlerin bu konuda izleyeceği en iyi yol tahsilat programı olacaktır. Planlı davranmak tahsilat alanında her zaman etkili olacaktır. Bunun için de belirli noktalara dikkat ederek ilerlemek gerekir.
Ödüyo ödemelerinizi garanti altına alır, hızlı ve kolay bir şekilde tahsilat yapmanızı sağlar. Dilediğiniz kredi kartı ile ister tek çekim, isterseniz taksitle ödeme işlemi gerçekleştirebilirsiniz. Hemen bizimle iletişime geçin müşterilerinizden veya bayilerinizden kolaylıkla tahsilat yapmaya başlayın.
Tahsilat Yöntemi Uygulanması
Kolay tahsilat nasıl yapılır konusunda doğru bir tahsilat yöntemi uygulaması ile kolay bir tahsilat gerçekleşir. Tahsilat yönteminde alacak borç ilişkisinde vadeler programlı şekilde takip edilir. Tahsilat yönteminde üç noktaya dikkat edildiği sürece sorun yaşanmaz.
- Planlı
- Hızlı
- Etkin olmak.
Bu yöntemler tek tek uygulandığı sürece başarılı ve etkili bir tahsilat yapmak mümkündür. Şirketler için nakit akışı çok önemlidir. Ticari faaliyetlerin devam etmesi için tahsilatın doğru tarihlerde düzenli şekilde yakılması gerekir. Bu yüzden de planlı hareket etmek doğru bir çözüm yolu olur. Bu konuda da belirli bir sıralama ile ilerlemek gerekir. Başlangıçtan itibaren doğru planlama yapıldığı takdirde istenen başarılı ve etkili Tahsilat sonuçları elde edilir.
Ödüyo ileri tarihli veya vadesi geçmiş alacakların takibini yönetir. Ödeme günü yaklaştığında müşterilere e-posta veya sms yoluyla ödemelerini hatırlatır.
Tahsilat Yönteminde İzlenecek Yol
Tahsilat yönteminde izlenecek yol konusunda belirli sıralama takip edildiği takdirde kolay ve olumlu sonuçlar elde etmek mümkündür. Öncelikle satış işlemleri esnasında müşterilerle fiyatları net şekilde konuşmak gerekir. Tahsilat esnasında müşteri kaybı yaşamamak için pratik ve özgün çözümler üretmek gerekir. Tahsilat işlemi gerçekleşmeden sıklıkla müşteri analizi yapmak da doğru olur. Tahsilattan sonra yapılandırmalara gidilebilir.
Gerek duyulduğu takdirde hukuki yollara başvurabilir. Tahsilat sorumlusu ekip için sıklıkla eğitim düzenlemesi doğru olur. Bu şekilde daha kolay ve pratik sonuçlar elde edilir. Eğitimler sürekli devam ettiği sürece zaman içinde tahsilat işlemleri yerine oturur. Bu şekilde ticari akış ve nakit akışı çok daha başarılı şekilde ilerler. Bu planlamalar dahilinde tahsilat yapmak çok daha kolay olacaktır.
Ödüyo da grafik tabanlı veri akışını izleyebilir ve bütçe planlaması yapabilirsiniz. İade & iptal süreçleri tercihinize bağlı olarak gerçekleştirilir. Geleneksel iade süreçleri ile zaman kaybetmezsiniz.