Kuveyttürk Bankası Sanal Pos Nasıl Kurulur?

Kuveyt Türk Sanal Pos başvurusu onaylandıktan sonra banka tarafından müşteriye “Müşteri No”, “Şifre” ve “Kullanıcı Adı” gibi bilgilerin yer aldığı mail gelecektir. Şifre bilgisi alındıktan sonra Pos Yönetimi ekranına girmek için tüm bilgiler tamamlanmış olacaktır.
Mailde belirtilen bilgiler aşağıdaki ekran görüntüsü ve linki mevcut olan sayfaya girerek sanal pos tanım ekranına girilmiş olunur. Giriş butonuna bastıktan sonra Cep Telefonuna gelen şifrenin girilerek sisteme giriş yapılmış olacaktır.

Sanal Pos yönetim ekranına girdikten sonra aşağıda ekran görüntüsünde olduğu üzere Tüm İşlemler menüsünden Sanal Pos alanındaki Yeni Kullanıcı Ekleme bölümüne girilir.

Yeni Kullanıcı Ekle sayfası açılınca Türkçe karakter ve noktalama işaretleri kullanılmadan bir kullanıcı adı oluşturulmalıdır. Email, Gsm ve TC Kimlik No alanları doldurulduktan sonra kullanıcı rolü Api seçilmelidir. Kullanıcının durumu aktif olmalıdır. Şifre için ise en az 8 karakterli büyük-küçük harf ve rakamlardan oluşan bir şifre belirlenmelidir.

Tanımlanan bu bilgiler Ödüyo menüsünde bulunan “Banka Tanımlama” ekranına “Mağaza No”, “Terminal No / İşyeri No”, “Api Kullanıcısı” ve “Şifre” bilgileri girilerek çekim sırasında banka ile haberleşmesini sağlanacaktır.

Belirtilen tüm bu tanımlar yapılarak pos çekim işlemlerinin yapılması sağlanır. Pos tanımlama ile ilgili daha detaylı bilgi edinmek istiyorsanız Sanal Pos Tanımlama için hazırlamış olduğumuz  E-Kılavuzu inceleyebilirsiniz.

Call Now Button