CARİ OLUŞTURMA

  • Cariler alanına tıklayarak Cari oluştur sayfasını açınız,
  • Cari Bilgilerini doğru girmeniz tahsilatlarınızı gerçekleştirmek için gereklidir.
  • Cari Üzerinde İşlem Yapabilmek İçin Cari Durumu On Seçiniz,
  • Oluşturmak İstediğiniz Carinin Adını Giriniz,
  • Oluşturduğunuz Carinin Tipini Giriniz,
  • Cariye Ait T.C. No Bilgisi Giriniz,
  • Carinin Ülke Bilgisini Seçiniz,
  • Cari İçin Risk Limiti Belirleyiniz,(Risk Limiti;)
  • Cari İçin Bir Kart Kodu Tanımlayınız,
  • Cariye Ait Vergi Dairesini Seçiniz,
  • Cariye Ait Telefon No Bilgisi Giriniz,
  • Carinin Bulunduğu İl Bilgisini Giriniz
  • Cari Bakiyesini Belirleyiniz,(Cariden Tahsil Etmeniz Gereken Tutar)
  • Kaydettiğiniz Carilere Ve Cari Bilgilerine Ulaşmak İçin Cari Listesi Alanına Tıklayınız,
  1. Cari Listenizde Filtreleme İşlemi Yapmak İçin Tıklayınız,
  2. Cari Listenizde Birden fazla Şube veya Birden Fazla Grup Seçerek Filtreleme Yapmak İçin Tıklayınız.
  3. Cari Listenizde Ekranda Gösterilen Carileri Bu Kısımdan Kopyalayabilir, Yazdırabilir veya CSV, Excel, PDF ve TXT Olarak Dokümanını alabilirsiniz. Kolon Gizle Seçeneği İle Ekranda Yer Alan Kolonları kaldırabilirsiniz.
  4. Cari Listenizde Bakiye Filtrelemesi Yapmak İçin Senaryo Seçimi Yapabilirsiniz.
  5. Ekranda Seçtiğiniz Bir veya Daha Fazla Cariyi Buradan Seçimlerini Toplu Olarak Kaldırabilirsiniz.
  6. Carilerinize Toplı Şekilde Mail Göndermek İçin Kullanabilirsiniz.
  7. Son Ödeme Gönderim Tarihi Sütunundan Carinize Hangi Tarihte Ödeme Gönderdiğinizi Görebilir ve Renk Durumuna Göre Ödendi veya Ödenmedi Olarak Görebilirsiniz. (Yeşil = Ödendi , Kırmızı = Ödenmedi , Turuncu = Periyodik Ödeme İşlemleri Devam Ediyor. )
  8. Cari Üzerinden Düzenleme Yapmak İçin Tıklayınız.
  9. Cariye Ödeme Bildirimi Göndermek İçin Tıklayınız.

Kullandığınız ERP Siteminde Oluşturduğunuz Faturaları Bu Alanda Görüntüleyebilirsiniz;

  • Oluşturduğunuz Faturaların Ödenme Bilgisi,
  • Fatura Türü,
  • Fatura Şube Ve Depo Bilgisi,
  • Fatura Tutarları Bu Alanda Mevcuttur.
  • SİPARİŞLER KILAVUZU

Kullandığınız Muhasebe Yazılımını Ödüyo E-Tahsilat Sistemine Entegre Ettiğiniz Zaman Siparişlerinizi, Ödenme Durumunu Ve Daha Bir Çok Detayı Panelimizden Takip Edebilirsiniz.

  1. Bu Alandan Siparişlerinizin Detaylarını İnceleyebilirsiniz, Ünvanı, Tutarı, Cari Kodu, Ödenme Durumu, Siparişin Durumu, Vade Ve Sipariş Tarihini Görebilir Çift Tıklayarak Sıralayabilirsiniz.
  2. Filtreleme Ve Tarih Aralığını Bu Kısımdan Belirleyebilirsiniz.
  3. Siparişlerinizi Listelerken Kaç Adet Siparişin Sıralanmasını İstiyorsanız Bu Kısımdan Seçebilirsiniz.

Kullandığınız ERP Siteminde Oluşturduğunuz Servis Formlarını Bu Alanda Görüntüleyebilirsiniz;

  • Oluşturduğunuz Servis Formlarının Durumunu,
  • Servis Formları Tutarlarını,
  • Şube Ve Depo Bilgisi,
  • Servis Formları Malzeme Detayları Bu Alanda Görüntüleyebilirsiniz.
  1. Gönderilen Ödemeler Listesinde, Gönderilen Ödemenin Unvanı, Gönderim Durumu, Ödenme Durumu, Ödemenin Türü, Mail Adresi, Telefon Numarası, Gönderilen Ödeme URL’si, Ödeme Tutarı, Login Sayısı (Kaç İşlemde Ödediği), İşlemin Tarihi Ve Son Kısımda Eğer Ödenmediyse Maili Tekrarlama Butonu, Ayrıca Periyodik Ödeme İse Detayına Yönlendirme Butonu Mevcuttur.
  2. Ödeme Gönderdiğiniz Cariye Ait E-Posta Adresini, Telefon Numarasını Görebilir ya da Gönderdiğiniz Ödeme Linkini Kopyalayabilirsiniz.
  3. Listeyi İstediğiniz Gibi Filtrelemenize Yarar.
  4. Liste de Kaç Adet Gönderinin Yer Almasını İstiyorsanız Bu Kısımdan Seçebilirsiniz.
  5. Gönderilen Ödemenin Tarihini, Unvanı Vs Arayarak İşlemi Daha Rahat Bulmanıza Yarar.

Ödüyo üzerinde ki verilerinizi PowerBI ile detaylı raporlandırabilmek için PowerBI’dan aldığınız Hash şifresini Site Ayarları – PowerBI alanına girdiğinizde zaman entegrasyonu tamamlayabilirsiniz.

PowerBI üzerinden detaylı olarak banka hesaplarınız ve pos datalarınız ile Müşterilerinizin ödeme alışkanlıkları, pos komisyon hesapları, kart kampanyaları, bankalardaki anlık varlık ve hareketleriniz gibi sınırsız kırılımlı raporlar oluşturabilirsiniz.