• DESTEK KILAVUZU
    1. Yapamadığınız Bir İşlemi Sıkça Sorulan Sorularda Bulabilirsiniz.
    2. Sıkça Sorulan Soruları Detaylı Bir Şekilde İnceleyebilirsiniz, E-Kılavuz Ve Eğitim Videoları Sayesinde Görsel Ve Ses Desteği İle Çok Daha Kolay Öğrenebilirsiniz.
    • DESTEK BİLETLERİ
    1. Geçmişte Açmış Olduğunuz Destek Taleplerini Bu Listeden İnceleyebilirsiniz. Gönderdiğiniz Talebin Durumunu, Departmanını, Önemini, Başlığını Ve Tarihini Liste İçinde Görebilirsiniz.
    2. Yeni Destek Bileti Oluştur Butonuna Tıklayarak Yeni Destek Oluşturabilirsiniz.

    Geliştirmemiz İçin Bize Fikir Sun Butonu İle Bize Yeni Fikirler Sunabilirsiniz

    • DESTEK BİLETİ AÇMA
    1. Yeni Destek Bileti Oluştur Butonuna Tıklayarak Yeni Destek Oluşturabilirsiniz.
    2. Yardım Almak İstediğiniz Konuyu Başlık Satırına Yazınız, Önemini Düşük, Acil, Orta Seçeneklerinden Biri İle Belirtiniz. Departmanı (Panel, Pos ) Seçiniz.
    3. İçeriğe Detaylı Bir Şekilde Sorununuzu Yazınız.
    4. Destek Bileti Oluştur Butonuna Tıklayarak İşleminizi Sonlandırabilirsiniz.
    Call Now Button