• HESAP BİLGİLERİ ALANI;
      1. Ad Ve Soyad Bilgisi Giriniz,
      2. Bildirimleri Almak İsteğiniz E-Mail Adresi Tanımlayınız,
      3. Sisteme Girerken Kullanacağınız Kullanıcı Adını Tanımlayınız,
      4. Sisteme Girerken Kullanacağınız Şifre Bilgisi Tanımlayınız;
      5. İlgili Alanları İşaretledikten Sonra Kuruluma Başla Butonunu Tıklayınız.
    • ŞİRKET BİLGİLERİ ALANI;
      1. Firma Adınızı Giriniz,
      2. Sitenizde Kullanmak İstediğiniz Site Adı Tanımlayınız,  
      3. Lütfen Devam Butonuna Tıklayıp Bir Sonraki Adıma Geçiniz.
    • LİSANSLAMA;
      1. Kullanmak İstediğiniz Entegrasyonu Seçiniz Veya Herhangi Bir Yazılım Kullanmıyorsanız Entegrasyon Kullanmıyorum Seçeneğini İşaretleyiniz,
      2. Kullanmak istediğiniz ödüyo lisans paketiniz seçiniz.(Ödüyo Lisans Paketleri Hakkında Bilgi Edinmek İçin com.tr Sitesini İnceleyebilirsiniz. )
      3. Lütfen İlerleyiniz.
    • KURULUMU BİTİR;
      1. Telefon Bilginizi Giriniz.
      • Bütün Alanları Doğru Girdikten Sonra Kurulumu Bitir Butonuna Tıklayınız.
    • LÜTFEN KURULUMUN BİTMESİNİ BEKLEYİNİZ.
    • Kurulum Bittikten Sonra Belirlediğiniz Şifre Ve Kullanıcı Adı Bilgisiyle Sisteme Giriş Yapınız,
    • GİRİŞ YAPTIKTAN SONRA KARŞINIZA GELEN EKRANDA;
      1. Adım Banka Ekleyiniz Butonuna Tıklayıp Banka Ayarlarınızı Yapınız,

    2.Bir Banka Sanal Pos’a Sahip İseniz Yeni Banka Tanımla Butonuna Tıklayıp Kendi Banka Bilgilerinizi Giriniz,

    • Yeni Banka Tanımla Butonuna Tıkladıktan Sonra Karşınıza Gelen Ekranda İlgili Alanları Banka Özelliklerinize Göre Doldurunuz(Bankanıza Ait Detaylı Bilgiler İçin com.tr Sitesini Ziyaret Edebilirsiniz. )

    a.)Banka Adınızı Ödeme Planınızda Tanımlamak İstediğiniz Şekilde Doldurunuz,

    b.)Bankanıza Ait Ödeme Yöntemini Seçiniz,

    c.)Bankanıza Ait Ödeme Planını Seçiniz,

    d.)Kullandığınız Sanal Pos’a Ait Banka Adını Seçiniz,

    e.)Kullandığınız Sanal Pos’unuzu Varsayılan Banka Olarak Kullanmak İçin Varsayılan Banka Alanını EVET olarak Seçiniz,

    f.)Tanımladığınız Banka Üzerinden İşlem Yapabilmek İçin Durum Alanını Aktif Olarak seçiniz.

    • Banka Tanımladıktan Sonra Banka Ayarları Butonuna Tıklayınız,
    • 1.Buradaki İlgili Alanları (Terminal ID (TID), Merchant ID(MID), *Müşteri Adı (Kullanıcı Adı, User Name), *Provizyon Şifresi (Provaut Password), *3D Şifresi (3D Store Key, Merchant Key), *Doğrudan Ödeme Bağlantısı (Api-Classic URL), *3D Bağlantısı (3D,3DGate URL))Bankanıza Ait Bilgilerle Doldurunuz(Daha Detaylı Bilgi Almak İçin oduyo.com.tr  Sitesini Ziyaret Edebilirsiniz),
    • 2.Bankanızın Size Sunduğu Taksit Oranlarını Giriniz,
    • Alanları Doğru Şekilde Girdikten Sonra Kaydet Butonuna Tıklayınız.

    3.Bir Banka Sanal Pos’a Sahip Değilseniz Aracı Bir kurumla İşlem Yapabilirsiniz,

    • Aracı Kurum Tanımla Butonuna Tıklayınız,
    • Arayüz Başlığı Alanına Ödeme Planında Tanımlamak İstediğiniz Banka Adını Giriniz,
    • Aracı Kurum Alanında Kullanacağınız Aracı Kurumu Seçiniz,
    • Tanımladığınız Banka Üzerinden İşlem Yapabilmek İçin Durum Alanını Aktif Olarak seçiniz.
    • İlgili Alanları Doldurduktan Sonra Kaydet Butonuna Tıklayınız.
    • Aracı Kurum Tanımladıktan Sonra Banka Ayarları Butonuna Tıklayınız,
    • 1.Buradaki İlgili Alanları
    • *Merchant ID(MID),
    • *Merchant Key,
    • *Merchant Salt Bankanıza Ait Bilgilerle Doldurunuz(Daha Detaylı Bilgi Almak İçin oduyo.com.tr Sitesini Ziyaret Edebilirsiniz),
    • 2.Timeout Limiti: (30) Aşağıdaki Gibi Giriniz,
    • 3.Test Modunda İlk İşlemi Gerçekleştirebilmek İçin ‘Debug Modu-Test Modu’ Kutucuklarını, Taksit Uygulamak için ‘taksit uygula’ Kutucuğunu İşaretleyiniz,
    • 4.Uygulamak İstediğiniz Taksit Seçeneğini Belirleyiniz,
    • Alanları Doğru Şekilde Girdikten Sonra Kaydet Butonuna Tıklayınız.
    • 1.Adımı Tamamladıktan Sonra 2.Adım Şirket Bilgilerinizi Yapınız Butonuna

    Şirket Bilgilerinizi Giriniz;

    • 1.İlgili Alana Firma Adınızı Giriniz,
    • 2.Göndereceğiniz Mail Bildirimlerinde Kullanmak İstediğiniz Firma Unvanınızı Giriniz,
    • 3.Firmanıza Ait Adres Bilgisini Giriniz,
    • 4.Firma Yöneticisine Ait Mail Bilgisini Giriniz,
    • 5.Firmanıza Ait Vergi No Bilgisini Giriniz,
    • 6.Firmanıza Ait Sizinle İletişim Kurulabilecek Telefon No Bilgisini Giriniz,
    • 7.Bildirimleri Almak İstediğiniz Mail Adres Bilgisi Giriniz,
    • Alanları Doğru Şekilde Girdikten Sonra Kaydet Butonuna Tıklayınız.

    Tebrikler, Kurulumunuz Başarılı Bir Şekilde Sonlanmıştır.

    2.Adımı Tamamladıktan Sonra 3.Adım SMTP Ayarlarına Geçiniz,

    • SMTP Ayarlarını Yapınız Butonuna Tıklayınız,
    • 1.Bildirimleri Göndermek İstediğiniz Mail Adres Bilgisini Giriniz,
    • 2.Gönderici Mail Adresine Ait SMTP Sunucunu Adresinizi Giriniz,
    • 3.Sunucu Adresinize Ait Sunucu Şifre Bilgisi Giriniz,
    • 4.Gönderici Mail Adresine Tanımlamak İstediğiniz Kullanıcı Adı Bilgisi Giriniz,
    • 5.Göndereceğiniz Bildirimlerde Kullanacağınız Mail Başlık Adı Tanımlayınız,
    • 6.Mail Adresinize Ait Bağlantı Portu Bilgisi Giriniz,
    • İlgili Alanları Doldurduktan Sonra Mail’i Test Et Butonuna Tıklayınız,
    • SMTP Ayarlarınız Başarılı Bir Şekilde Yapıldı Maili Aldıktan Sonra Kaydet Butonuna Tıklayarak SMTP Ayarlarınızı Kaydediniz.

    Tebrikler, Kurulumunuz Başarılı Bir Şekilde Sonlanmıştır.