Vakıfbank Sanal Pos Nasıl Kurulur?

Vakıfbank Sanal Pos başvurusu onaylandıktan sonra banka tarafından müşteriye “Kullanıcı Adı” ve “Şifre” bilgilerin yer aldığı mail gelecektir. Pos Yönetimi ekranına girmek için tüm bilgiler tamamlanmış olacaktır.
Mailde belirtilen bilgiler aşağıdaki ekran görüntüsü ve linki mevcut olan sayfaya girerek sanal pos tanım ekranına girilmiş olunur.

Sanal Pos yönetim ekranına girdikten sonra aşağıda ekran görüntüsünde olduğu üzere Yönetim menüsü altındaki Üye İşyeri İşlemleri alt menüsüne girilir. Sonrasında ise bu ekranda yer alan Detay butonuna basılarak menü içerisine girilir.

Üye İşyeri Numarası, Şifre ve 3D Secure özelliğinin olup olmadığının bilgileri aşağıdaki ekranda görülebilir.

Üst ekran görüntüsünde görüldüğü üzere Terminaller alanına basıldığında alttaki bölüm açılır.

Terminal Numarası bilgisi de edinildikten sonra bu bilgiler Ödüyo menüsünde bulunan banka tanımlama ekranına “Üye İşyeri No”, “Terminal No” ve “Şifre” bilgileri girilerek çekim sırasında banka ile haberleşmesini sağlanacaktır.

Belirtilen tüm bu tanımlar yapılarak pos çekim işlemlerinin yapılması sağlanır. Pos tanımlama ile ilgili daha detaylı bilgi edinmek istiyorsanız Sanal Pos Tanımlama için hazırlamış olduğumuz  E-Kılavuzu inceleyebilirsiniz.

Call Now Button